Fulgi de ovaz si fructe la micul dejun

fulgi-de-ovaz-cu-fructe

Un mic dejun gustos si sanatos pe care il poti prepara in doar cateva minute. Bogat in vitamine si minerale esentiale iti asigura energia pe tot parcursul diminetii.

De ce ai nevoie?

  • Ai nevoie de 3-4 feluri de fructe taiate bucatele. Fructe precum: rodie, banane, mere sau banane, zmeura, mere, struguri;
  • 2 linguri de fulgi de ovaz;
  • o lingurita sau 2 de nuci macinate.

 
Adauga intr-un bol fulgii de ovaz impreuna cu fructele taiate cubulete.
Fulgii de ovaz iti ofera o stare de satietate de lunga durata si pe langa asta iti asigura fibrele, proteinele si vitaminele de care ai nevoie.
Evita sa folosesti zahar, mai bine iti indulcesti micul dejun cu fructe proaspete.
La final presara nucile macinate deasupra pentru a adauga proteine suplimentare. Poti adauga, de asemenea, chia sau seminte de in. Pofta buna!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>